رفع مشکل اسپاتیفای
اسپاتیفای

رفع مشکل اسپاتیفای

رفع مشکل اسپاتیفای

اخیراً افراد زیادی در اسپاتیفای با خطای اتصال آن مواجه شده اند. دلیل خطای اتصال اسپاتیفای ، شناسایی محل کاربر توسط گوگل می‌باشد. تعداد زیادی سرویس‌ها و برنامه های محبوب مثل اسپاتیفای از سرویس ابری گوگل استفاده می‌کنند. در این مقاله با روش رفع مشکل اسپاتیفای آشنا می‌شوید.

مشکل no internet connection در اسپاتیفای به دلیل مکان یابی گوگل است. رفع مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای در پلتفرم‌های مختلف، متفاوت هست که در ادامه روش رفع مشکل را برای تمام سیستم ها گفتیم.

 

( خرید اسپاتیفای پرمیوم با پایین )

 

رفع مشکل اسپاتیفای خطای اتصال اسپاتیفای در سیستم عامل ویندوز (دسکتاپ)

برای برطرف کردن مشکل خطاهای اسپاتیفای در ویندوز، تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید. روی start کلیک کرده و پنجره Control Panel را باز کنید. گزینه Network and Internet را انتخاب کنید.روی Change Adapter Settings کلیک کنید.گزینه Properties را از روی شبکه وای فایی که به آن متصل هستید، انتخاب کنید. روی Internet Protocol Version 4 کلیک کنید. Properties را انتخاب نمایید.نشانی DNS نمایش داده شده را یادداشت کرده و آن را در جایی نگهداری کنید.نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را در قسمت‌های DNS وارد کنید.

 

رفع مشکل اسپاتیفای خطای اتصال اسپاتیفای در سیستم عامل اندروید

اگر در زمان استفاده از سرویس اسپاتیفای در سیستم عامل اندروید با مشکل no internet connection مواجه شدید، مراحل زیر را انجام دهید:

برنامه shecan را دانلود و نصب کنید. وارد برنامه شده، روی دکمه اپ اسپاتیفای بزنید تا باز شود. سپس بدون مشکل از این سرویس موسیقی استفاده کنید.

رفع مشکل اسپاتیفای

اگر با ارور You can only use spotify abroad 14 days مواجه شدید ، نیاز هست اکانت خود را پرمیوم کنید. ( برای خرید اسپاتیفای پرمیوم با پایین ترین قیمت کلیک کنید )

رفع مشکل اسپاتیفای خطای اتصال اسپاتیفای در سیستم عامل ios (آیفون و آی پاد)

برای رفع مشکل اسپاتیفای وارد بخش تنظیمات گوشی آیفون خود شوید. به قسمت General بروید و گزینه Background App Refresh را انتخاب کنید. برنامه Spotify را در لیست پیدا کرده و اسلایدر آن را غیرفعال کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
لینک اینستاگرامم ما

نظرات (1)

feri

عالی هستین