قابلیت گذاشتن استوری در تلگرام
استوری در تلگرام | Telegram story

قابلیت گذاشتن استوری در تلگرام

استوری در تلگرام

تلگرام طی آپدیتی جدید برای کاربران خودش قابلیت گذاشتن استوری رو فعال کرده که البته این قابلیت فعلا فقط برای تلگرام پرمیوم فعال هست و برای گذاشتن استوری میتونین از سایت اومو oomoo اشتراک تلگرام پرمیوم رو با ارزان ترین قیمت خریداری کنید و جز اولین کاربرانی باشین که از این قابلیت استثنایی نهایت استفاده رو ببرید.

اما خبر خوب اینه که تلگرام علاوه بر قابلیت استوری که خیلی سر و صدا کرده ، مخفی کردن بیوگرافی هم یکی از ویژگی های درجه یکی هست که در آپدیت جدید اضافه شده.

خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

این بخش شامل سه گزینه دیدن بیوگرافی توسط همه ، دیدن بیوگرافی فقط توسط مخاطبین و کلا به هیچ کس نشون نده هست که میتونین کاری کنین بیوی شما فقط برای افراد خاصی نمایش داده بشه.

چطور میتونم از این قابلیت استفاده کنم ؟

برای استفاده از این قابلیت :

ابتدا وارد تنظیمات بشید و در قسمت Privacy روی گزینه Bio کلیک کنید ، پنجره جدیدی باز میشه که گزینه های متفاوتی جلوتون ظاهر میشه که میتونین بر اساس نیازتون و مورد دلخواه تون یکی از اونها رو انتخاب کنید.

 

telegram stories pic

استوری در تلگرام | Telegram story
استوری در تلگرام | Telegram story

نکته : آپدیت های پشت سر هم اخیر تلگرام برای رفع باگ های درآمدزایی کانال‌های تلگرام و استوری‌ها بوده.

همچنین تلگرام مدت هاست که به صورت آزمایشی در کانال‌ها تبلیغات نشان میدهد. به زودی این تبلیغات از حالت آزمایشی خارج میشوند و به ازای نمایش هر تبلیغ، به صاحب کانال درآمدی داده خواهد شد.

خرید اشتراک تلگرام پرمیوم با ارزان ترین قیمت


اومو oomoo

در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید به پشتیبانی تلگرام ما پیام بدید