اکانت پرمیوم دیزر چیست؟
دیزر

اکانت پرمیوم دیزر چیست؟

اکانت پرمیوم دیزر چیست؟

سایت دیزر یکی از سرویس های با سابقه ی استریم موسیقی است که در سال 2006 از پاریس فعالیت خودش را شروع کرد و میتوان گفت تنها سرویس پخش موسیقی در سطح جهان بود که برای اولین بار تمامی موسیقی های جهان را با کیفیت سی دی اورجینال (FLAC 16-bit, 44.1 kHz) بر روی پلتفرم خود ارایه میکرد.

از این بابت این سرویس یکی از قوی ترین و قدیمی ترین سرویس های جهان با آرشیو و پلی لیست گسترده قلمداد میشود.

اگر در عین بالا بودن کیفیت میخواهید سرویس مورد نظر شما حداکثر آهنگ های مورد علاقه ی شما را پوشش دهد و در عین حال کمترین هزینه را برای آن بپردازید، این سرویس بهترین انتخاب برای شماست.

دیزر شبیه برادر کوچک اسپاتیفای است، اما تفاوت های کلیدی با آن دارد. اینکه هیچ سرویس رایگان ندارد.

می‌توانید به موزیک های آن نگاهی بیندازید و بخشی از آهنگ‌ها را به صورت رایگان گوش دهید، اما نمی‌توانید بدون پرداخت هزینه عضویت به هیچ آهنگی به صورت کامل گوش دهید.

یک سرویس پخش موسیقی آنلاین است که در سال ۲۰۰۷ توسط دو کارآفرین فرانسوی بنیان‌گذاری شد. این سرویس در حال حاضر در بیش از ۱۸۰ کشور جهان فعال است و بیش از ۱۴ میلیون مشترک دارد. به کاربران این امکان را می‌دهد تا به بیش از ۷۳ میلیون آهنگ دسترسی داشته باشند و آنها را بدون هیچ محدودیتی پخش کنند. این سرویس همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنند و آنها را بدون نیاز به اتصال به اینترنت گوش دهند.

دیزر دارای ویژگی‌های مختلفی است که آن را از سایر سرویس‌های پخش موسیقی متمایز می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیزر، فناوری Flow است. Flow یک سیستم توصیه‌گر شخصی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا موسیقی جدیدی را کشف کنند که ممکن است از آن لذت ببرند. این سیستم بر اساس الگوهای گوش دادن کاربر و همچنین بر اساس موسیقی سایر کاربرانی که علاقه‌های مشابهی دارند، کار می‌کند.

دیزر همچنین دارای یک کتابخانه گسترده از پادکست‌ها است که :

این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد تا به پادکست‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و آنها را بدون هیچ محدودیتی پخش کنند. دیزر همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا پادکست‌های خود را دانلود کنند و آنها را بدون نیاز به اتصال به اینترنت گوش دهند.

یک سرویس پخش موسیقی عالی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به موسیقی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و آن را بدون هیچ محدودیتی پخش کنند. این سرویس همچنین دارای ویژگی‌های مختلفی است که آن را از سایر سرویس‌های پخش موسیقی متمایز می‌کند. اگر به دنبال یک سرویس پخش موسیقی عالی هستید، دیزر یک گزینه عالی است.

در زمان راه اندازی آن در سال 2007، دیزر هنوز در مورد توافق با برچسب های اصلی موسیقی مذاکره نکرده بود. و به همین دلیل فهرست محدودی را ارائه داد. بیش از دو سال طول کشید تا توافق نامه ها با چهار برچسب بزرگ ، و همچنین انواع مختلف کوچک امضا شود. اما تا سال 2011 این شرکت حق فروش حدود هشت میلیون آهنگ را داشت. در آگوست 2007، اولین ماه فعالیت خود، دیزر حدود 773000 بازدید کننده از سایت خود دید، در چند سال آینده میزان بازدید به سرعت افزایش یافت، 2.75 میلیون نفر در ماه مه 2008 از این سرویس استفاده کردند و تا دسامبر 2009 تعداد هفت میلیون کاربر وجود داشت.

علی رغم ترافیک زیاد، دیزر تقریباً بلافاصله با مشکلات مالی روبرو شد، در نیمه اول سال 2008، این شرکت تنها 875،000 یورو درآمد کسب کرد. که برای پرداخت هزینه های صدور مجوز کافی نبود. در ژوئیه 2008، این شرکت تبلیغات خود را از طریق آژانس تبلیغاتی دیزر Media آغاز کرد. در اکتبر، دیزر 8.4 میلیون دلار بودجه از AGF Private Equity و CM-CIC Capital Prive تأمین کرد. و کل سرمایه گذاری در شرکت را به 15.8 میلیون دلار رساند. این شرکت ثبت نام اجباری را در فوریه 2009 برای جمع آوری اطلاعات دقیق تر در مورد کاربران، برای اجرای تبلیغات با هدف بیشتر، آغاز کرد و در نوامبر 2009 شروع به پخش تبلیغات صوتی بین آهنگ‌ها کرد.

در 5 نوامبر 2009، دیزر یک مدل خدمات سه لایه جدید را راه اندازی کرد. این شرکت ضمن ادامه جریان اصلی وب رایگان ، دو سرویس اشتراك را نیز به شما معرفی كرد: كاربرانی كه ماهیانه 4.99 یورو می پرداختند بدون تبلیغات موسیقی با كیفیت بالاتر دریافت می كردند و كاربرانی كه ماهیانه 9.99 یورو می پرداختند به برنامه های قابل بارگیری برای رایانه ها و همچنین Android.

در ژانویه 2010، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت، جاناتان بناسایا، پس از ثبت نام کمتر از 15000 کاربر از 12 میلیون کاربر Deezer برای خدمات اشتراک آن، Axel Dauchez به عنوان مدیرعامل جایگزین شد. در آگوست 2010، اپراتور تلفن همراه Orange در معامله ای با دیزر (Deezer) همکاری کرد. تا دسترسی آزاد به دیزر Premium، بالاترین ردیف بسته های پخش Deezer، با برخی از قراردادهای مخابراتی Orange در فرانسه را شامل شود.

تقریباً بلافاصله پس از شروع مشارکت، میزان ثبت نام کاربران برای خدمات برتر Deezer از 6000 در ماه به 100،000 رسید. تا ژانویه 2011، 500000 نفر در این سرویس اشتراک می‌كردند و مارك میلیون مشترك در اواسط سال 2011، نیمی از سال پیش از موعد مقرر رسیده بود. این دو شرکت همکاری خود را در سپتامبر 2011 گسترش دادند تا مشتریان قرارداد Orange را در انگلستان شامل شوند. همچنین در ماه سپتامبر، دیزر ادغام فیس بوک را به سرویس خود اضافه کرد. و به کاربران اجازه می‌داد از طریق آن سرویس رسانه‌های اجتماعی برای یکدیگر موسیقی ارسال کنند.

دیزر

در اینجا برخی از ویژگی‌های دیزر آورده شده است:

  • دسترسی به بیش از ۷۳ میلیون آهنگ
  • امکان پخش موسیقی بدون محدودیت
  • امکان دانلود آهنگ‌ها و گوش دادن به آنها بدون نیاز به اینترنت
  • فناوری Flow برای کشف موسیقی جدید
  • کتابخانه گسترده از پادکست‌ها
  • رابط کاربری زیبا و کاربرپسند
  • امکان استفاده از دیزر در دستگاه‌های مختلف

نکاتی در مورد خرید اکانت پریمیوم دیزر

  • پس از خرید اشتراک دیزر، حداکثر زمان ارسال این اکانت از 1 تا نهایت 24 ساعت می‌باشد.

دیزر یک سرویس پخش موسیقی عالی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به موسیقی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و آن را بدون هیچ محدودیتی پخش کنند. این سرویس همچنین دارای ویژگی‌های مختلفی است که آن را از سایر سرویس‌های پخش موسیقی متمایز می‌کند. اگر به دنبال یک سرویس پخش موسیقی عالی هستید، دیزر یک گزینه عالی است.